-
Książka zawiera porady dotyczące zakładania strony internetowa. Autor mówi o korzyściach wynikających z posiadania własnej strony www, wyborze właściwej domeny, czynnikach wpływających na sukces strony czy efektywnej promocji. Publikacja dostępna w formacie pdf.
-
Autor wyjaśnia 10 mitów związanych z pozycjonowaniem stron internetowych. Publikacja dostępna w formacie pdf.
-
Biblioteka stanowi zbiór 84 publikacji z eksperckimi opracowaniami i analizami dotyczącymi rynku i biznesu w Polsce. Książki zawierają m.in. porady na temat budowania modeli biznesowych, analizy polskich regulacji prawnych dotyczących e-gospodarki, wskazówki na temat skutecznej reklamy w internecie oraz zwiększenia konkurencyjności firm. Książki dostępne w formatach pdf, epub i mobi.
-
Internetowa wersja czasopisma „E-mentor” wydawanego przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Pismo poświęcone jest zagadnieniom e-biznesu, e-edukacji oraz zarządzania wiedzą. Na stronie dostępne są numery wydane od 2003 roku. Artykuły można wyszukiwać i przeglądać na stronie lub pobrać cały numer w formacie pdf.
-
Elektroniczna gazeta dedykowana użytkownikom internetu. Prezentuje aktualne informacje z zakresu e-biznesu, nowych technologii i prawa. Zawiera dział z poradami, wywiadami oraz recenzjami książek branżowych i oprogramowania. Publikuje komunikaty firm. Udostępnia katalog stron internetowych pogrupowany tematycznie.
-
Strona prezentuje aktualne informacje nt. prowadzenia biznesu w internecie. Zawiera wywiady z osobami z branży, recenzje startupów oraz opisy ciekawych aplikacji.
-
Krótki poradnik dotyczący stworzenia skutecznego serwisu internetowego. Porusza kwestie struktury serwisu, zamieszczanych w nim informacji, sposobów docierania do klientów czy promocji. Publikacja dostępna w formacie pdf.
-
Książka prezentuje porady dotyczące zwiększenia ruchu na stronie internetowej, możliwe do zastosowania na polskim rynku. Przestrzega również, czego nie robić, by ilość odwiedzin nie spadła. Publikacja dostępna w formacie pdf.
-
Książka skierowana przede wszystkim do osób zajmujących się marketingiem, reklamą i PR. Zawiera informacje na temat efektywności strony www, skutecznych serwisów korporacyjnych, efektywności systemów eCommerce, współczynnika porzuceń koszyka i wiele innych. Publikacja dostępna w formacie pdf.
-
Książka zawiera porady dotyczące skutecznego prowadzenia e-biznesu. Porusza kwestie mailingu, strony internetowej czy tekstów reklamowych. Dodatkowo przedstawia 10 najczęściej popełnianych błędów przez e-biznesmenów. Publikacja dostępna w formacie pdf.